Polityka Prywatności

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE numer 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. dotyczącego ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwane jako „RODO”), niniejszym informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych.

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Axelia Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Przyokopowej 5, 01-208 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, pod numerem 0000494106, tel.: +48 602 466 201, adres e-mail: biuro@axeliapartners.pl (dalej zwana jako „Administrator”).
  2. Administrator zbiera i przetwarza dane osobowe w takim zakresie, w jakim jest to niezbędne do zrealizowania celu, w jakim zostały zgromadzone.
  3. W zależności od celu dotyczącego zbierania i przetwarzania danych osobowych, Administrator może przetwarzać Państwa: (i) dane identyfikujące, w tym między innymi: imię, nazwisko, PESEL, jak również (ii) dane kontaktowe, w tym między innymi: adres, numer telefonu, adres e-mail.
  4. Większość danych osobowych podają nam Państwo co do zasady sami, w tym za pośrednictwem naszej strony internetowej www.axeliapartners.pl. Dane osobowe możemy także pozyskiwać w związku z realizacją usług doradczych oraz w toku działań sprzedażowych i marketingowych.
  5. Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania lub usunięcia, prawo ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo przenoszenia danych, a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem – w przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej przez Państwa zgody na przetwarzanie.
  6. W przypadku chęci skorzystania z Państwa praw wymienionych w punkcie 5 powyżej prosimy o kontakt mailowy pod adresem: biuro@axeliapartners.pl lub pod adresem korespondencyjnym: Axelia Partners Sp. z o.o., Astoria Premium Offices, ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa. Odpowiedź powinna zostać udzielona w ciągu 30 dni od otrzymania zgłoszenia. Odpowiedź będzie udzielana drogę e-mailową lub listownie. Dodatkowo przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeżeli uznają Państwo, że dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi.
  7. Państwa dane są przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: art. 6 ust 1 lit a, lit b, lit c oraz lit f RODO.
  8. Cel oraz okres przetwarzania Państwa danych osobowych mogą być następujące:
    1. wykonanie umowy lub działania zmierzające do zawarcia umowy – okres przetwarzania danych wymagany do realizacji umowy, dane mogą być przetwarzane także po wygaśnięciu umowy, jeśli istnieją ku temu przesłanki wynikające z przepisów prawa
    2. spełnienie ciążących na Administratorze obowiązków prawnych – okres przetwarzania do wygaśnięcia obowiązków wynikających z obowiązków prawa
    3. dochodzenie lub obrona przed roszczeniami z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności – okres przetwarzania do momentu przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów prawa lub do czasu prawomocnego zakończenia postępowań związanych z roszczeniami, jeśli zostały wcześniej wszczęte.
    4. prowadzenie dokumentacji podatkowej oraz ksiąg rachunkowych – okres przetwarzania do upłynięcia wymaganego przez przepisy prawa okresu przechowywania dokumentacji księgowej i podatkowej.
  9. Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może wpłynąć na niemożność wykonania przez Administratora umowy.
  10. Odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być osoby działające w ramach struktur Administratora, a także podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora w związku z realizacją umów lub realizacją działań sprzedażowych oraz marketingowych.
  11. Na swojej stronie internetowej Administrator stosuje mechanizm tzw. plików „cookies”, tj. danych informatycznych zapisywanych przez serwery na Państwa urządzeniach, które serwery mogą odczytywać przy każdorazowym połączeniu się z tego urządzenia. Administrator stosuje mechanizm plików cookies tylko w celach informacyjnych, aby usprawnić i ułatwić działanie strony internetowej Administratora.
  12. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach Państwa przeglądarki internetowej.
  13. Większość plików cookies to tzw. cookies sesji, które są automatycznie usuwane z dysku twardego po zakończeniu sesji, czyli po wylogowaniu się lub zamknięciu okna przeglądarki. Niektóre z plików cookies pozwalają na identyfikację Klienta w trakcie ponownego odwiedzenia strony, ponieważ nie są usuwane w sposób automatyczny.
  14. Administrator nie będzie stosować wobec Państwa zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  15. Administrator zastrzega sobie prawo z aktualizacji niniejszej Polityki Prywatności ze względu między innymi na nowe przepisy prawa.