Polityka Prywatności
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE numer 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. dotyczącego ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwane jako „RODO”), niniejszym informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych.
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Axelia Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Przyokopowej 5, 01-208 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, pod numerem 0000494106, tel.: +48 602 466 201, adres e-mail: biuro@axeliapartners.pl (dalej zwana jako „Administrator”).
- Administrator zbiera i przetwarza dane osobowe w takim zakresie, w jakim jest to niezbędne do zrealizowania celu, w jakim zostały zgromadzone.
- W zależności od celu dotyczącego zbierania i przetwarzania danych osobowych, Administrator może przetwarzać Państwa: (i) dane identyfikujące, w tym między innymi: imię, nazwisko, PESEL, jak również (ii) dane kontaktowe, w tym między innymi: adres, numer telefonu, adres e-mail.
- Większość danych osobowych podają nam Państwo co do zasady sami, w tym za pośrednictwem naszej strony internetowej www.axeliapartners.pl. Dane osobowe możemy także pozyskiwać w związku z realizacją usług doradczych oraz w toku działań sprzedażowych i marketingowych.
- Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania lub usunięcia, prawo ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo przenoszenia danych, a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem – w przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej przez Państwa zgody na przetwarzanie.
- W przypadku chęci skorzystania z Państwa praw wymienionych w punkcie 5 powyżej prosimy o kontakt mailowy pod adresem: biuro@axeliapartners.pl lub pod adresem korespondencyjnym: Axelia Partners Sp. z o.o., Astoria Premium Offices, ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa. Odpowiedź powinna zostać udzielona w ciągu 30 dni od otrzymania zgłoszenia. Odpowiedź będzie udzielana drogę e-mailową lub listownie. Dodatkowo przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeżeli uznają Państwo, że dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi.
- Państwa dane są przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: art. 6 ust 1 lit a, lit b, lit c oraz lit f RODO.
- Cel oraz okres przetwarzania Państwa danych osobowych mogą być następujące:
- wykonanie umowy lub działania zmierzające do zawarcia umowy – okres przetwarzania danych wymagany do realizacji umowy, dane mogą być przetwarzane także po wygaśnięciu umowy, jeśli istnieją ku temu przesłanki wynikające z przepisów prawa
- spełnienie ciążących na Administratorze obowiązków prawnych – okres przetwarzania do wygaśnięcia obowiązków wynikających z obowiązków prawa
- dochodzenie lub obrona przed roszczeniami z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności – okres przetwarzania do momentu przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów prawa lub do czasu prawomocnego zakończenia postępowań związanych z roszczeniami, jeśli zostały wcześniej wszczęte.
- prowadzenie dokumentacji podatkowej oraz ksiąg rachunkowych – okres przetwarzania do upłynięcia wymaganego przez przepisy prawa okresu przechowywania dokumentacji księgowej i podatkowej.
- Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może wpłynąć na niemożność wykonania przez Administratora umowy.
- Odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być osoby działające w ramach struktur Administratora, a także podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora w związku z realizacją umów lub realizacją działań sprzedażowych oraz marketingowych.
- Na swojej stronie internetowej Administrator stosuje mechanizm tzw. plików „cookies”, tj. danych informatycznych zapisywanych przez serwery na Państwa urządzeniach, które serwery mogą odczytywać przy każdorazowym połączeniu się z tego urządzenia. Administrator stosuje mechanizm plików cookies tylko w celach informacyjnych, aby usprawnić i ułatwić działanie strony internetowej Administratora.
- Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach Państwa przeglądarki internetowej.
- Większość plików cookies to tzw. cookies sesji, które są automatycznie usuwane z dysku twardego po zakończeniu sesji, czyli po wylogowaniu się lub zamknięciu okna przeglądarki. Niektóre z plików cookies pozwalają na identyfikację Klienta w trakcie ponownego odwiedzenia strony, ponieważ nie są usuwane w sposób automatyczny.
- Administrator nie będzie stosować wobec Państwa zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
- Administrator zastrzega sobie prawo z aktualizacji niniejszej Polityki Prywatności ze względu między innymi na nowe przepisy prawa.